Kızlar merhaba. Bebeğim 5.ayına girdi gazı hala bitmedi. Bir ara azalmıştı ama şimdi 2 gündür gece yine katıla katıla ağlıyor gazını çıkaramıyor. Alerjik olduğu için alerji maması kullanıyorum 20 gündür. Neocate ismi. Ondan mı oluyo acaba kullanan varmı bu mamayı?