Onurbunur bizimkide 30 günlük doğduğundan beri tıkanıklık sorunumuz var her beslenme öncesi açıyorum ama o hırıltı geçmiyo açsanda yani açsanda hemen geçmesini bekleme ama bizde 100 ml serüm fizyolojikle açıyoruz ama ben oturtarak yapıyorum yatarak ciğerine kaçma ihtimali varmış o yüzden oturtuyorum dizimn üstüne başını ön doğru tutup burnun iksinede sıkıyorum hem daha güzel boşalıyo içi kotkmadan yapın merak etmeyin bişi olmuyo rahat nefes alır yapınca