Bebegim 5 ay 20 gunluk
3 aylikken ilk adetimi oldum subatta
Martta da oldum 26 gun arayla zaten 26 28 arasi degisiyordu
Nisani yani 3. Reglimi hala olmadimm bugun 29. Gun gecikme oldu yanii ilk ikidir 26 gunde olmusdum boyle olan var mi
2 3 u normal olup sonradan gecikme yasayan