Herkesin cocugu mu boyle merak ediyorum aylik mutlaka bi sise antibiyotik iciyoruz surekli bi bogazlari kizariyo anlamadim gitti tam iyilesti diyoruz 15 gun geciyo yine ateş hirilti basliyo hayir ilaci da icmek istemiyo aglata aglata veriyorum yada kusuyo gecen igne verdi mecbur doktor onda da cok agliyo tükendim yine ates hirilti artik doktora gidesim bile yok evde acilmamis bi sise antibiyotik var sabah baslamayi düşünüyorum