Merhaba anneler 14 aylık bebeğim, ek gıdaya geçtiğimden beri gündüzleri emmiyordu geceleri emmiyordu fakat artık ao. 2 haftadır geceleri de emmiyor i. Ne yapacağımı şaşırdım. Sütünün tadını değişmiştir dediler 3 gündür sağdım sağdım attım. Yine emmedi burnu da tıkalı değil hasta da değil. Acaba emmeyi mi bırakacak acil yardımcı olur musunuz