Kızlar hayırlı sahurlar öncelikle benim üç yaşında bi de 6 aylık bebişim var inşALLAH temmuz gibi oda yapmayı düşünüyorum tek kişilik baza kullanan var mı çocuklarına açıkçası çocuk yatakları uzun süreli kullanışlı olmuyor ve çocuk odası küçük tek gardrop olucak kullanan var mı acaba