Aslmra80 ben oğluma hakim yaka ince bir gömlek ve pantolon aldım. Hava sıcak olursa kolları kıvırıp giyinir, soğuk olursa içine uzun kollu giydiririm. Altına hava nasıl olursa olsun uzun giyinir zaten çünkü daha mayısın başı şort ayı değil, Kocaeli’de yaşıyorum bu arada ☺️