Duyguklyc Kızlar oglum dogdugunda kuvezde 10 gun kaldı hergun gidip emzirdim ama eve geldıgı gun den itibaren savaş başladı baş edemedık stresten sütüm gelmıyordu mamaya başldık oylede gitti emzirmeye calıştıgım her zaman savaş halındeydık ve 2. Ayın sonunda pes ettım 3. Ayda ise bianda sütüm kesildi sağıp verıyoken sonrasında hiç veremedım şimdi 8 aylık ara ara sureklı vermeye calıstım belkı gelır dıye herseyı denedım gelmedı emmiyorduda zaten şimdi verince okadar güzel emiyorki keşke sütüm olsa diyorum keşke bu emme meselesını kafamda cok fazlaca büyüttüm emzirmeyı cok ıstıyordum çunki hala kurtulamadım hala acaba aylar sonra sütü tekrar gelen olmusmu dıye post araştırıyorum bundan nasıl kurtulucam bilmiyorum…
Deletedmom00881 Duyguklyc çocuk emmek istiyorsa emzirin, süt gelmese bile aranızdaki bağ güçlenir, çocuktaki güven duygusu çoğalır..
Feryasan Duyguklyc Instagramda dılruba demirezer emzirme Danışmanı var kesinlikle takip edin. Ücretsiz geri dönüşler yapıyor ve YouTube de videoları var onları izleyin 8 9 aylıkken süt artırıp memeye dönen bir sürü bebe var. Eğer bebeğiniz e meyi istiyorsa işiniz kolay dediklerini yapın sütünü artar. Yavaş yavaş mamayı kesersiniz.
Theteacher Deletedmom00881 çok güzel ve yerinde bir yorum olmuş kesinlikle katılıyorum, bebekler sadece aç oldukları için değil korkunca, güvende hissetmek için, uykuya dalmak için vs vs gibi sebeplerle de emerler, emzirin özgürce.
Duyguklyc Deletedmom00881 cok haklısın emmedıgı ıcın baskasının bebegıme bakıyormusum gıbı hıssettım hep kendımı sucladım süt gelmesede verıcem süreklı cunkı cok guzel bı duygu
Duyguklyc Woman35 evet inanın herşeyi denedım süt arttırıcı su malt incir vs.. eds yöntemi ten teme temas enjektör yok ne yaptıysam ememdı
Woman35 Duyguklyc boza sut yapar denemediyseniz tahin helvasi bulgur pilavi dereotu tahin pekmez az sekerli ev yapimi hosaf bulgur pilavinin yanina sarimsakli dereotlu yogurt yapip yiyin
Duyguklyc Woman35 şuan hiç yok ama yani 3 aylıktı bebem kesildi sonrasında da hıc gelmedı suan 8 aylık