Kucukmucizem27042019 Kizlar carsamba gunu verem asisini yaptirdik bugun banyo yaptrsam sorun olur mu asi oldugu gunden itibaren mi hesapliycagz yoksa yarin mi yaptrcm banyosunu?
melisdevrim Kucukmucizem27042019 ben 48 saati tamamladıktan sonra yaptırmıştım yaptıra bilirsin sıkıntı olmaz
Janset2105 Kucukmucizem27042019 kaç aylık aşısı. Bizim 6 aylık aşısı oldu Çarşamba günü dün yaptırdım