Kızlar selam. 7 aylık oğlumda çoklu besin alerjisi var. Kalçası çok kötü olduğu için denemeye cesaret edemiyorum hiçbişeyi artık. Burda bi anne kuzu etinin alerji riskinin çok düşük olduğunu yazmıştı bende bugün bi denedim. Normalde hemen yüzünde sivilceler çıkar öksürür hiçbişey olmadı yarın sabaha kadar beklicem tuvaleti mukuslu mu diye. 3 gün devam etmeli miyim sizce yedirmeye yoksa bi süre beklesem mi. Bilgisi olan yardımcı olabilir mi. ((Doktor kesinlikle hayvansal ürün verme dedi ama hangilerine alerjisi var bilmiyorum. Alerji doktoruna randevu aldım oraya götürcem.))