Merhaba kızlar , 2 ylık bebeğim var bu zamana kadar dogru duzgun kundak yapmadım, bebegim sarilmayi kundak yapilmayi sevmiyor, ama cevremdekiler hep bi baski sen bu cocugu sarmiyorsun bacaklari duzgun olmaz yuruyusu duzgun olmaz, kafama cok takiyorum vicdanim rahat etmiyor, sizce sarmalimiyim?