Kızlar kızım önümüzdeki ay gerek görüldüğü için geniz eti bademcik ve kulağa tüp ameliyatı olacak, araştırdık ettik sağlığı için en doğru karar olduğunda karar kıldık. Yalnız kızım ameliyathaneye tek giremez çok ağlar çok korkar 3 yaşında. Bensiz onu ameliyathaneye götürdüklerini düşündükçe uykularım kaçıyor. Bu süreç nasıl oluyor beni de uyuyana kadar içeri alırlar mı ya da sakinleştirirler mi