Hava_yldrm60 Bebeğim 4 buçuk aylık gece 12 de emzirip yatırıyorum sabah 7 de uyanıyor aç mı uyuyor yoksa uykusu mu derin bir problem olur mu doktora gitmem gerekiyor mu?
yagmursen Hava_yldrm60 acıkırsa uyanır, bebeklern öyle derin uykuyu açlıga tercih etme durumları yok, içgüdüsel davrandıkları icin rahat olun:)
agacsizkoala Hava_yldrm60 yenidoğan olsaydı açlıktan şekeri düşüyor uyuyor olabilirdi ama artık büyümüş, gündüz yeteri kadar çiş yapıyorsa eğer demekki karnı tok uyuyor , maşallah maşallah uyuyan bebek ne güzel 🥰
Helin123 Aç olsa uyanır. Uykunun tadını çıkar bence sen. Bizimki de öyleydi. 4. Aydan sonra sık sık uyanmaya başladı. Sürekli meme istiyor
arslaninannesi98 Hava_yldrm60 anne sütü mü alıyor sadece? Öyleyse normal 10güne kadar ama 3-5günden birşey olmaz zaten
yagmursen Hava_yldrm60 karnına masaj yapın hafif hafif, yapar benimkide arada 3-4 gün yapmıyor sonra sırtına kafasına kadar yapıyor :)
arslaninannesi98 Hava_yldrm60 aç olsa uyanır düzeni varsa bozmayın gece kalkmasa bile 5-6da kalkar yine doyurur karnını 7de kalkması güzel