thslm kullandığınız arçelik çamaşır makinesinden memnun musunuz memnun olduğuz modeli yazar msn makine almam gerek en iyisi almaya çalışıyorm 9 veya 10 kg lik
Ndrg-12 thslm memnun değilim çok gürültülü çalışmaya başladı bir sene dolmadan yürümeye başladı. Kayış attı kazanı yerinden oynadı vs vs.
Nursena0606 thslm ben arçelik 10 kg çamaşır makinesi kullanıyorum. 1 yıl oldu alalı. Sorun yaşamadım. Temiz ve kokusuz çıkarıyor. Gürültü yok denecek kadar az..
Nursena0606 Ndrg-12 bunlar kullanıcı hataları. Kazan sarkması fazla ya da az çamaşır atmak, içinde ıslak çamaşır bekletmek, fazla Deterjan kullanmaktan olur. Gürültüsü için de eğer ayakları sabitse alttaki kapağı açıp içindeki suyu boşaltmak gerekiyor.
thslm limonlukarpuzzz limonlukarpuzzz evet kesinlikle aynı makinem ablamda vardı onunki çok iyi yıkıyor benimkisi berbattı
Ndrg-12 Nursena0606 genelde kurallara uygun yıkarım zaten içi küçük fazla çamaşır atamıyorum bile. Ayaklarının altına tutucu aldık ona rağmen gürültülü. Yakında yürüyüp evi gezecek. Annemin makinesi Bosch o da yıkıyor hemde hunharca. Yorgan yıkamışlığı var. Ona rağmen tık etmiyor makine üstelik kaç senelik. Ben Arçelik’i dayanıklı bulmuyorum.
Nursena0606 thslm kuzum ben yanlış söyledim. Benimki beko anneminki arçelik. "" CM 9100 BMG Çamaşır Makinesi"" diye geçiyor benimmki.
thslm limonlukarpuzzz sizinki 10 bin küsür olmuş ya çok pahalı bende şyi bi araştırma yapıp almak istiyorm bosch siemens diyorlar ama uçmuş onların fşyatı
Veragillerden Ben çok memnunum, yine de araştırın tabi.🥳 “Arçelik 9103 YP Çamaşır Makinesi” diye arattırın çıkar. Biz bir buçuk yıl önce almıştık evlenirken. Şu an ne kadar hiç bilmiyorum.
limonlukarpuzzz thslm aynen o civarda.. Valla biz tainci olduğumuz için simens bosch filan tercih etmedik arçelik beko heryerde teknik servis olduğu için tercihimde :) Severek kullanoyorum bem :)
thslm Veragillerden buda kaydettim tercihlerime bakalım yarın basipse gidip bakıcz sağol canım öneri için
Nursena0606 Ndrg-12 annem 10 senedir kullanıyor. Hem de manavda çalıştığı gerçekten pis kıyafetlerle günde 2 kez üzerini değiştiriyor. Her gün de o makine çalışıyor. Daha geçen ay kazanını değiştirdi. 10 yıllık makine annem battaniye de yıkadı, yolluk da. Benim de tüm beyaz eşyam arçelik bilemem. 🤷♀️