Kızlar ben sezeryan doğum yaptım 2 ay boyunca uğraştım sütüm çok çok azdı bebeğim de bıraktı sonrada az geldigi doymadıği için bizde mamaya başladık. Benjm mi esas diyeceğim şu canım bu konuda çok sıkkın ve aşırı sinirliyim.Sütüm gelmeyince teyzem olacak herkese sancı çekmedi ondan sütü yok deyip duruyomuş bi kaç kere kulağıma geldi ne alaka sezeryan yapanlardan kimse bebeğini emzirmiyo mu onunla alakali değil desem de bebeğim 4 aylık oldu hala da konuşuyo yani. Bugün dayımın eşi beni aradi 3. Doğumunu yapacak 2sini normal yaptı bu bebek dönmediği için doktor sezeryan demiş tabi. Bende anlattım sezeryan kötü bir şey değil yani ne var bunda desem de sürekli ya ben istemiyorum falan dedi bende napiyim yenge doğurma o zaman çoğunu neden riske atiyosun dedim çünkü bi ara düşük riski de vardı.ben böyle deyince ya sütüm gelmicek o zaman da dedi tabi ben çok sinirlendim bana mi diyosun teyzemden mi öğrendin böyle konuşmayı cahil cahil davranma herkeste böyle olacak diye bir şey yok dedim nasıl insanlarsiniz işiniz gücünüz başkalarını konuşmak dedim telefonu kapattım o da dayımı aramış ben öyle deyince çok üzülmüş ağlamış son haftasiymis neden ona bağırmışim ya bir şey olsaymiş😂 şaka gibi ya. Neyse dayım beni aradı yeğenim ne oldu diye bende anlattim bir şey demedi Allah var sen boşver konuşma kimseyle dedi kapattik. Annemi aradım çok sinirlendim hala da çok sinirliyim teyzeme laf söylemezsem için rahat etmicek annem de kızım yapma boşver onlar bi densizlik etmiş sen tek çocuğuna onlardan daha iyi bakiyosun her şey emzirmek değil dedi bende dayanamadim ağladım tabi isterdim bende bebeğimi emzirmek ama olmadı kızlar napiyim yani😔 hala da sinirim var dediğim gibi ne yapmalıyım sizce teyzeme haddini bildirsem mi acaba