Zynblkm14 İyi geceler 😊 aranızda jel tırnak kullanan var mı ben ilk kez yaptırdım üç ışığın altımda tutuğumda tırnaklarımda bi kaç saniyelik yanmalar oldu basına gelen var mı normal mı acaba
happyhappyy Zynblkm14 normal canım bende protez yaptırdım 2 3 gün önce bende de oldu. Tırnak etleri alındığı için diye düşünüyorum 😊