Kızlar koltuk altıma 2 sene önce ağda yaptım pudralamadan direk yapıştırdım sıcak bir şekilde ilk başta acıyı hissetmedim çektikten sonra 2 gün sızladım ve kararma oldu yandı şuan koltuk altım kararmış durumda ben ne yapsam geçer deneyimleriniz var sa paylaşır mısınız atlet giyemiyorum moralim bozuk çok yaz geldi kötü görüntü