Ya kızlar ek gıdaya geçtik ilk baslarda kakası normaldi 10 nisandan beri yapmadı 6 gün geçti sonra biraz yapti şimdi yine 6 gündür yapmıyor lavman yaptım ama hicbisey yapmadı bol bol çiş yapıyor kaka yapmıyor bu arada kabizmi değil mi anlamadım ilk 6 günden sonra yaptığında sıvı yaptı zeytinyağı felanda icirdim acaba normal mi anne sütü alıyor bu arada