Elanur11 devrik cümle kuruyor kelimeler tam anlaşılmıyor. Yani bana ezgi değil”işi” araba değil”abaya” ne zaman değil “ne mazan” amca değil “aşa” gibi. Ama şöyle yani tam otizim mi bilmiyorum ama birşey var cocukta. İçe kapanık tekrarlayan hareketleri var. Son zamanlarda sebepsiz yere ışık açıp kapatıyor, 2.5 yaşından beri tanıyorum tablet telefon bağımlısı. Kalabalık ortama girmek istemiyor, evde tek başına mutlu kendi kendine. Bazen istemediği şeylerde fazla tepki gösteriyor kendini yere çarpıp ağlıyor. Okulda mutsuz, kendi doğum gününde mutsuz hep ağlar. Yani otizim mi bilmiyorum ama bişey var gibi