Hayır canım aksine sütün de gayet yarıyor ben Doğum yaptığımda sarılıktan hastanede kalmıştık hemşire demişti ki annesi bebeğin doyduğunu senin bi dahaki emzirmen de kaka yaparsa da anlarsın Şenel’i iyi doymuş bağorsakları da düzenli çalışıyor yani canım kaka yapıyor olması güzel beslendiği anlamına gelir endişe etme ama aklına çok takıldıysa yine se sor doktoruna