Selam caanımm analar
Kızçem 9 aylık şuan biz yaklaşık 7 aylıkken yürütece koyduk öyle çok çokta koymadım 5 dk 10 dk falan ama gel gelelim ki kızçem parmak ucunda yürüyor yani yürütmaya çalıştığımız da normalde tabi ki daha yürümüypr. Bunun için ne yapabilirim doktora falan gitmemize gerek var mı kendi kendine geçer mi bana bir akıl verin güzel analar :\