Doğduğundan beri tommee tippeee anticolik biberon kullanıyorum 0+ biberon ucu. Değiştirmedim bebeğim 5 ayına girdi. Artık değiştirmek istiyorum. Hangi biberon ya da biberon ucunu kullanmalıyım aynı zamanda günde 3-4 kere de olsa emiyor bebeğim beni emmeyi bırakmasın istiyorum. +3 ay orta akış mı +6 ay yavaş akış mı ya da avente mi geçmeliyim