B01 emzik denemelisin bence benim kendi görüşümce okadar emzik denedim tek tuttuğu Philips avent oldu ucu her iki tarafı eşit olan ultra Air ondan al bence ve alıştır çünkü sürekli emmek isteyecek ve sen her istediğin de vermek zorundasin başka türlü susmuyorlar biliyorum en iyi yaptığım şey emzik oldu zaten benim inanki onu da bir dene emme refleksini hem daha iyi güçlendirir hemde dk başı emmek istemez sürekli emerse oda kusması da baya sıkıntı oluyor ben bı 30 yapardım mamayı üstüne emerdi on dk geçmeden bir daha ağlardı emmek için yine emzirirdim bu kez ağzından burnundan atardı bide bogulurdu o kusmugunda emzikle çözdüm emme işini