Kızlar bebeğim 6 ay 9 günlük ek gıdaya başladık bugün 2 tatlı kaşığı kadar yoğurt ve az bi parça elma ezip içine bebeğime kaşıkla verdim tam olarak hepsini bitirmedi ama yine de yemiş oldu sonra göğsümü pek tutmadı göğsüm taş gibi oldu akşam vermedim yoğurt ancak emzire emzire indi göğsüm. Çok mu verdim yoğurdu acaba doyduda emmek istemedi. Ayyy bu ek gıda olayı çok karışık versem bir türlü vermesem aç kalır mı ek gıdaya alışamaz mı neyi ne kadar vereceğimi de bilmiyorum kafamda deli sorular. Sütüm yetiyor gibi acaba erteleyip 7. ayda mı başlasam bi fikir verin lütfen