yusufmertmom
yusufmertmom ben sütümü hep sağıyordum ve yeterli ktarda çıkıp üstüne bolca artıyordu,daha sonra bu artan miktar azaldı ve jiç gelmemeye ve göğüslerimdeki sertliğin gitmesine sebep oldu ,bazen sıkınca bile gelmiyordu.bikez mama deneyip şırınga yöntemiyle komple sütümü sağdım ve iki göğsümden sadece 30ml çıktı, o sıra ağlamalarımız zaten Artmaya başlamıstı her şeyine baktırdım idrar testine kadar bir şey çıkmadı ve kilo alımımız durdu. Rota virüsüne yakalandık bu süreçte ona çok üzüldüm ,iki taraftan aile ile ilgili sıkıntılar yaşadık buna dahada çok üzüldüm . Hala üzülüyorum istemeden çoğu şeye🥺 bu akşam sabahtan beri kesilmeyen ağlama kriziyle gittim ve emzirdiğim halde çok aranıyordu, kilo uine almamıstı bu tanıyı koydu doktor.Emzirmeye devam edicem asla bırakmıcam.Süt arttırıcı şeyler de yazdı onlarıda kullanıcam emzirdiğiö halde hala ağlıyorsa şırıngayla ya da kaşıkla ek olarak mama vericem kızıma