cnn-48 canım o çayı ben de kullandım 1.5 ay. İlk 2 hafta hiç kilo vermedjm param boşa gitti diye kadına yazdım bir sinirle. Kadın da eski pantolonlarini bir dene dedi bana. Bir denedim meğerse incelmisim ama kilo aynı. Sonra günde bir yerine iki kullanmaya başla dedi. Bünye ile alakalı. 2 kullanınca kalan 1 ayda 8 kilo verdim. Diyorlar ki çayı bırakınca geri alınıyor e yediklerine dikkat etmezsen mucize değil ya bu tabi alınır. 8 sene almadım kilo doğum kilolarim var şu an üzerimde haliyle. Şimdi tekrar alicam çaydan. Ha bir de bol su ve akşam 6 dan sonra bişey yememek çok önemli