Kızlar 28 günlük bebegim var kızımda 2bucuk yasında kafayı yicem artık gece uykusu yok zaten hıc yatmıyor bebegım dıgerıde gündüzleri cok yoruyor benı bebegı cok kıskanıyor bebege ne yapsam aynısını ıstıyır ayagına salla dıyor sezaryanlıyım bıde napcam bılmıyorm büyük kızıma ılgı sabır gösteriyorum ama kendım yıpranıyor um ne zamn düzene gırer suanda elimle bebegı sallıyorm ayagımda kızımı uyku sıfır bıraz karısık oldu ama içimden gecen hıssettıklrm