Bebegimm111111 oğluma uzaktan kollarımı açıyorum o da kollarını açarak “annamm” diyerek bana koşuyor 😁😁😁😁 ben de “yavrummm” diyorum ve ortam bir anda fatma girik’in köy temalı filmlerine dönüşüyor 😁😁😁 Rabbim bütün yavruların sağlıkla huzurla büyümesini nasip etsin ❤