Beni bilen bilir bebeğini beslemekte zorlanan bir anneyim 3 ay 4 günlük kızım var doğdu doğalı meme reddi vardı daha fazla ac kalıp sarılık olmasın diye mamaya başladım sütümü de sağarak vermeyi denedim ama sütümü en fazla 20 gün içti sonrasında hep kustu bebek içmeyince de halıyle sütüm çekildi cok gazli kolik bir bebek buyuzden bir suru mama denedim aptamil bebelac gold aptamil conformil evolvia ama comfort vs kızım ilk 1 ay çok güzel mama yerdi ne zaman 2 aylık oldu kavuşunuz başladı biberon almiyoooor saatlerce ac kalıyor evimde kıyametler kopuyor yine de mama almıyor 3 aylık bebek 6 saat açlığa nasıl dayanır? Dayanıyor tekrar biberon veriyorum kıyamet kopuyor zıplaya hoplaya kandira kandira yediriyorum hatta uykusunda bile yemiyor ağzında sürekli emzik var kuru kuru emzik emiyor idrar yolu enfeksiyonu geçirdi 1 hafta antibiyotik kullandı 2 gün önce tekrar şüphelendim test yaptırdım temiz çıktı idrar yolu ultrasonu çekildi idrar yollarında bobreklerinde sorun çıkmadı
Enfeksiyon yok
Gazı yok çünkü her mamadan sonra mide gazını çıkarıyorum ve sab simplex damla kullanıyorum bağırsak gazını da çıkarıyor
Atak desen 1 buçuk 2 ay süreli atak olmaz
Bir emzigininarka ve uç kısımlarına delik açıp ordan mama vermeyi denedim şapur supur emdi yarın düzenek hazırlayacameczaneden damar yolu alicam biberon ucuna takip ordan emzige geçirip mamayi o sekil akıtmayı düşünüyorum kendimce bulabildiğim tek çözüm bu bebeğim biberonanasıl alıştırabilirim bu durumu nasıl aşabilirim uzun oldu kusura bakmayın ama yardımca ihtiyacım var