Kızım 13 aylık, emzik hiç almadı ve kolik bir bebeklik geçirdi. 6. Aydan sonra özellikle memeye daha da düştü. Bilinci arttıkça ve konuşma başladıkça şimdi artık memeyle uyuyor. Memeden kesmek istemiyorum ama Çalışmaya başlayacağım, bensiz de kendi kendine uyuyabilmesi gerekiyor. Çocuğu ağlatmadan travma yaratmadan Hangi yöntemleri denediniz?