Kizlar bebeğim 1 aylık sürekli ıkınma kucaktan indirince uyuyamama sulu kaka vb sebeplerle doktora gittik isocol damla verdi emzirme öncesi için laktozu parçalamaya yardımcı oluyormuş huysuzluk yine devam ediyor ama ıkınma azaldı bu sefer kakası da azaldı ama değişik değişik kakası oluyor. Süt alerjisi mi laktoz intokeransj mi bilmiyorum.
Belirtilerimiz sürekli ikinarak ayak çekme huysuzluk uyuyama vb. Kakasinda çok nadir mukus oluyor. Kaka yaparken ağlıyor sancilamiyor altını açıyorum tam kapatirken tekrar sulu kaka yapıyor her taraf batıyor. Sizce ne yapmalıyım en çok üzüldüğüm gözünden uyku akıyor ama bu karın kasilmalari yüzünden çocuğum günde en fazla 4-5 saat uyuyabiliuor…