Kızlar 3 ay 6 günlük oğlum var. Sabah 5te beşiğinden avizeye ağlamaklı şekilde bakıp uyanıyor. Beşiğin içinde sakinleştiremiyorum. Alıyorum kucağıma konuşarak elimi tutturarak evi turlayarak sakinleşmesini sağlıyorum. Sonra altını değiştir emzir faslını geçip diyorum salonda ayağımda sallayayım uyusun, uyku sıkıştırmasın. Ayağımda alıp sallamaya başladığımda da gözlerini tavandaki lambaya dikip bakıp bakıp birden nefesi kesilir gibi uzun ağlama krizine giriyor. İçlenerek ağlıyor. Kaç gündür sık sık olmaya başladı. Çok tuhafıma gitmeye başladı bu durum. Evde kuran okuyorum bebeğimi okuyorum, TV de kuran açıyorum sesli şekilde hani ama az sakinliyor sonra ağlamaya devam. Sürekli kucağımda durmak istiyor. Önceden bu kadar kucağa alın diye ağlamazdı. Yanında oturur konuşurduk severdik güldürürdük. Şimdi koltuğa yatırmaya gelmiyor basıyor ağlamayı. İki dk tuvalete gideyim diyorum çığlık ata ata resmen kendini yırtıyor. Uyuma deseniz gözü yarım açık şekilde yapıyor oda en fazla 30 40 dk. Derin uykuya geçmeyi başaramıyor. Ve bu sebepten çok huzursuz oluyor. Her dışarıdan sesi duyup ellerini hoplatıyor yada gözlerini faltaşı gibi açıyor hemen. Bazen hapşırmam geliyor resmen ses çıkarmayayım diye kaskatı kesişiyorum. Başına gelen var mı. Lütfen bildiğiniz bir şey varsa paylaşın. Çok yoruldum ve evladımın üzülüyorum bu haline 🥺🥺