Adaninannisi Merhaba sevgili anneler bebeğim 50 günlük nerdeyse iki haftadır midem bulanıyor genelde onu emzirirken oluyo ama emzirmedigim anlarda da mide bulantısı oluyor bu normal mi emzirdigim için mi oluyo sebebini bilemedim yaşayan var mı
Busra2326 Adaninannisi canım benim 3. Aya kadar devam etti o mide bulantı sonra geçti ama o birşey eksikliğindendi de ne olduğunu unuttummm
Adaninannisi mehmel54 bende ilk başlarda olmuyordu şu ara çok oluyor emzirdigim için mi diye merak ettim
Adaninannisi Busra2326 ilk zamanlar olmuyordu şu ara çok oluyor o yüzden canım pek bir şey yemek de istemiyo emzirmekten mi oluyor diye merak ettim teşekkür ederim canım
Busra2326 Adaninannisi işte ilk zamanlarda tee 3. Ay bitimine kadar bulandı benimmmde midem canım sabret annelik işte ♥️🙏🏽