Arinim21 ya size şöyle söylim çok katı diyet yaptım bende ve sütüm azalarak bitti malesef 4 ay kadar aldı anne sütü,biz 2 hafta önce ankarada Prof Bülent Şekerel e gittik dinledi hikayemizi ve bize süt alerjisi olmadığını söyledi proktopolit teşhisi koydu bağırsak ucunda iltihaplanma alerjiye bu neden olabilir,ve ek gıda ile tedavi sürecini başlatıyor yani4-6 ay da ek gıdayı başlatıyor diyebilirim.bize 10 haftalık ek gıda süreci yazdı ilk haftadan son haftaya neler verebileceğimiz ile ilgili..mesela haftaya kek ve yoğurt çorbası denilecek,tabi anne sütü almadığı için kızıma yedircem,anne sütü alıyorsa siz tüketiyorsunuz bence bebeğiniz küçükken Bülent beye götürün pişman olmazsınız