Kızlar acil bişry sormak istiyorum. Kızıma aptamil almıştık fakat yemedi baya zorladım 1 ayı geçti bozulmasın diye ağzına streçle sıkıca kapattık fakat şimdi vermek istiyorum bozulup bozulmama durumu nedir nasıl anlayabilirim. Görüntüsüne değişiklik vs de yok yardımcı olabilir misiniz