Alperyekta37 Oğlum 11 aylık 10.5 aylıkken birden kendi yürümeye başladı şuan biraz daha pekiştirdi ama emeklemediği için düştüğünde kalkmak nasıl olur bilmiyor hep peşindeyim nasıl öğretilir acaba tecrübeli anneler
sarmaliklahana Alperyekta37 bence yürümeyi başardıysa kalkmayıda yapar uzaktan gözlemleyin hemen koşup kaldırmayın. Be ım kızım kendi başına kalınca daha cok mucadele ediyor bende karışmıyorum hiç aglaya a kadar 😄
Sefeff Alperyekta37 o emeklmediginden degil canim çoğu bebek ilk yürümeye başladığında kalkmaya zorlanır. Yani yürümeyi öğrendiği gibi kalkmayi da zamnla öğrenecektir kendine zarar vermediği sinirlar içinde cok fazla mudahale etmeyin
[silindi] Alperyekta37 kendi öğrenecek😄 deneme yanılma yoluyla bi bakmışsın çözmüş olayı. Bizimki de yürümek için bi yere tutunarak kalkar öyle yürürdü otururken kalkamazdı 1 hafta sonra onu da çözdü. Sadece Zaman lazım onlara
sarmaliklahana Alperyekta37 bırak canım ya kendi haline onlar daha iyi öğreniyor 🤭 bneım de ilk bebeğim 7 aylık ama artık kendi basına keşfetsşn oynasın düşüncesinde oldugum için bırakıyorum kendi haline baktım sıkıldı ozman yanına gidiyorum 😄