aslihaleninannesi Kızım 1 aylık oldu. 2 max 3 saatte bir uyandırıp emziriyorum. Ne zamandan sonra kaldırmadan kendi uyanmasını beklediniz?
oglumuz01 aslihaleninannesi uyandırmayın daha uzun mu uyuyor. Bir sıkıntı yoksa sarılık vesaire en geç 3 saatte bir uyandır.
aslihaleninannesi oglumuz01 şuan zaten max 3 saate kendi uyanıyor. Uyumaya başlarsa kaldırmama gerek yok o zaman.