Arkadaşmıza iftara davetliyiz 15 gün sonra çocuğunun yaş günü bende çocuğuna hediye aldım denk gelemeyiz diye.. Başka birşey almama gerek var mı ? Bu arada her gidişimde muhakkak birşeyler götürmüşmdr eli boş gitmek içimden gelmiyor ama o hiç öyle değil boş gelir genel de o yüzden bana bu kadar yeterli gibi geliyor 😬😬😬 sizce ?