ElizBerra Benim bebegimde dogdugu gün başladı çapaklanma gözlerini bile açamıyordu doktora gitmedim eski usul anne sütü birebir denildi gerçekten faydaısnı gördüm gözlerine anne sütü sıktım biraz bekleyip hafif nemli bezle sildim her çapaklandıgında yaptım ve 3,4 günde geçti bazı doktorlarda bunu yaptırıyor. Birde gözyaşı kanalı tıkalı olunca oluyormuş sünnet doktorumuz söyledi masaj yaptım iki göz yanı burnun üstünden tutarak hemen düzeldi