Mrvll Lohusalık psikolojisi nasıl bir şey? 1 aylık bebeğim var. Çok stresli ağlamaklı bir süreç zannederdim. Öyle ekstra bir durum gözlemedim bende çok şükür. Bu saatten sonra yaşar mıyım? Siz yaşadınız mı neler yaşadınız, nasıl geçti lohusalık dönemi?
tTgbaa Mrvll benim kötüydü ya sezeryan doğum yaptım canım yanıyodu gögüs uçlarım parçalanmıştı hergün ağlıyodum kendimi odaya falan hapsetmiştim hiç çıkmıyodum bebeğimle öyle odadaydım akşama kadar maşallah size kişiden kişiye değişiyo tabi 🧿🌸