Suradevelioglu Kizlar doğum yapali 3 ay oldu normal doğum yaptım .dikişlerim 40 im çıktığında iyileşmişti şükür ama bazen sanki dikiş yerleri sızlıyor gibi hissediyorum canim acıyor . Sizde de oluyor mu normal bir şey mi yoksa önemli bir durum var mı
Banu43 Suradevelioglu bnmde beş aylik oldu biraz bastirinca aciyor ve cok geriliyor tuvelet yaptigim zamn tekrardan kontrole gidecegim
Mom00 Suradevelioglu sanirım sezeryan dogum yapanlar olarak omir boyu surecek bi sizlama bu ayaklarini sicak tut agir kaldirmamaya dikkat et
Zeliff Suradevelioglu birazcık soğukta kalsan sızlar dikiş ya. Ben sezaryenliyim ama kuzenim normal doğum o söylemişti dikişler sızlıyor diye. Bizdede azıcık üşüyünce sezaryen dikisinin altında bir ağrı oluyor😬
Mom00 Suradevelioglu ha ben onu gormemisim 😄 sezeryan dogumda da ayni sıkıntılar yasaniyor Allah iyiligini versin canim