secoz benim oğlumda 4 ay 17 günlük 💙 yavaş yavaş dönmeye başladı, diş huzursuzluğu var 1 aydır çok sıkıntılı geçiyor maalesef hala çıkaramadı elleri devamlı ağzında bizimde elimizi yakaladığı anda ağzına götürüyor ısırıyor yavrum kıyamıyorum hiç jel kullandık faydasını görmedik diş kaşıyıcıyla idare ediyoruz en yakın zamanda çıkar inşallah 🙏 beni ve babasını görünce heyecandan eli ayağı durmuyor 🥰 yatarken ellerinden tutunca ayağa kaldırıyor kendini yaklaşık 2 aydır böyle her gören erken yürür bu çok gayretli diyor maşallah diyim 🧿 uykuları bazen düzenli bazen düzensiz değişiyor ve meme reddi yaşadık ataktan mı bilmiyorum 2 hafta boyunca çok zorlandık ama yavaş düzeliyor çok şükür bende 3 gündür yoğurt tattırıyorum yemeğe oturunca kuduruyor resmen gözleri yemeklerde çok hevesli inşallah böyle devam eder 🥰