ikizannesi-2 Bebgimmm_123 canım ben yapıyorum bebeklerim 6ay 8 günlükler ama içine bir tatlı kaşığından zeytin yağ koyuyorum kabızlık yapmadı daha bizi
Bebgimmm_123 ikizannesi-2 bn her sabah 1 kasik zeytinyagi veriyorum . Gidalqrin icinede katiyorum . Insallah ari mamada yapmaz 🤲
Uzunkipriikk Bebgimmm_123 ben kullanıyorum üstelik 7 tahıllı olan bizimkide bende kabız yapar mı diye tedirgin olduğumdan her ihtimale karşı bi çay kaşığı zeytinyağı katıyorum içerisine çok şükür yapmıyor
Zlyhky11 Bebgimmm_123 5 aylık bebeğim ben bile veriyorum sulu yap hiç bosey olmaz çok tok tutuyo hem de helal sertifikalı