HKyhn bunu söyleyen ne doktoru merak ettim ateşler içinde 40 derecede yansın çocuk havale geçirme riski olsun katkı maddesi var diye ateşi düşürmeyecekmiyiz🤒 kar zarar hesabı yapmak lazım lütfen düzenli hergün bu ilacı almayacak çocuklar bu yan etkiler yediğimiz birçok şeyde var zaten. İlacı aşıyı kötü gösterenler böyle insanlar malesef