Sedacyln cnm neden üzülüyorsun ki bu duruma ? Millet bir sene olamıyor karnı inmiyor pisliği gitmiyor ne güzel sen erkenden olmuşsun bende 4. Ayda olmuştum keşke daha önce olsaymisim diyorum,kötü bir şey değil yani hatta doktorum adetten sonra daha rahatladigini göbeğinin az da olsa gittiğini görürsün demisti göbeği boşver normal doğum değil ki doğum esnasında hepsi çıksın içinden kalanları atiyosun çok iyi yani 🥰