Busra9290 Bayram sonrası işe baslıcam.Anneanne ve babaanne bakıcak.Tehlikelı seyler yapıyor gozunu ayırmaya gelmıyo nası bırakıp gıdıcem bılmıyorum zor bı bebek cok endıselıyım.Benım gıbı olup sonradan bebeği durulan var mı?
Gulsah33 Busra9290 aynı bizde de aşırı sinir ve hareketlilik var bazı bebekler böyle olabiliyormus 🤷🏻♀️