Hollymolly 2cocukannesi__ ben ebebekten hamm marka keçiboynuzu özü,hurma özü, üzüm pekmezi aldım cok beğendim lezzetliydi. Ama o zamanlar bebeğim yoktu bebege vermedim yani kendim yedim:)
Kayraaa59 2cocukannesi__ köyden 😂 en doğalı. Nerde yaşıyorsunuz? Benim bulunduğum yerde semt pazarlarında köy pazarı var orda satılıyor en doğalı
Seymagil 2cocukannesi__ ben ebebekten pekmez ve keçiboynuzu özü aldım. Oğlum pekmezi veriyorum gayet güzel tadı. Bence alınabilir 😂
blue5 2cocukannesi__ ben e bebkten hurma ozu ve keciboynuzu pekmezi qldim. Bebe biskuvisinkde ordan aliyorum.
2cocukannesi__ Hollymolly kız hahahahhahaaa eşimde bitkin oruç galiba biraz etkiledi baya kg verdi 10 kg hahahahaha yarın alayım bare
Kayraaa59 2cocukannesi__ anladım canım ben tekirdağlıyım, Şarköy zeytinyağı var bizim burda hep burdan alırız öneririm de ama internet satışı var mı bilemiyorum 🤷🏻♀️
sarilokumumm 2cocukannesi__ zeytinyağını Balıkersir den almıştım annemin arkadaşı getiriyor yapıyorlar pekmezi de teyzem her sene yapar sağolsun yollar