Prensesannisi canım büyüyor bu dönemlerde çok normal yeni özellikler yükleniyor, diş çıkarıyor olabilir, atak olabilir, büyüdüğü için sürekli ilgi ve kucak istiyor olabilir. Benim oğlumda emeklerken kendi başına zaman geçiriyordu. 11 12 aylık olup yürümeye başlayınca tam rahat edicem diyodum bu sefer dibimden ayrılmamaya daha da ilgi istemeye başladı. Bir yerde okumuştum. Bebekler artık özgürlüklerini almaya başladıklarında yeniden bebeklik hallerine dönmek isterlermiş. Daha küçükken sürekli etraflarındaydık ama büyümeye başladıkça biraz daha rahat bırakmaya başladığımız için bebekliklerini ararlarmış yani geçici bir süreç bol bol ilgilenin bebeğinizle🙏