Bugün sabah kızımla her zaman ki gibi kitaplarına bakıp resimleri okuyorduk birden bir kapattı baş parmağım sıkıştı ama kalın da bir kitap bastırdı iyice elim çok acıdı sıkıştı çıkaramadım sinirlenip napıyorsun kızım dedim kitabı fırlattım yere sonrasında kızım yanımdan inip başka koltuğa yattı benden saklanır gibi yaptı baktı yüzüme hiç aklımdan gitmiyor suçlu ve üzgün gibi o an yer yarılsa içine girseydim gözümün önünde yüzü gözleri 😭😭😭😭 Ağladım sonra ben ne yapıyorum diye . Bazen böyle sinirleniyorum ama normalmi böyle olması . Kötü anne ilan ettim kendimi o an😞