Annemkuzum12 bu arada ben bakır taktırdım hormonlu 2 sene önce 400 tl dediler gerek yok hastalık vs yoksa dediler o kadar para vermeye. Bakir aldım 25 tl ye o zaman 2 sene önce tabi. 1.5 sene kaldı ağır iş yaptim düştü sonra. Şu an hamileyim doğumdan sonra takcam tekrar . Ben randevu almadan gitmiştim doktorla konustum rica ettim sağolsun taktı. Ama adet kanaması çok oldu ve uzun sürdü